2011/03/30

waiting for a summer

KIITOS Malla, kun esittelit mulle eilen (äikän tunnilla) sen we heart it - sivuston,  oon jo nyt ihan riippuvainen niitten kuvien katselusta! Niiden tunnelma on ihana! (:


tämmösiä kuvia oon katellut siellä. :3
hoho! tykkään tosta vasemman alareunan piippukessusta! :::::D ja höh, tää kuva menee ihan yli reunojen D: no ei voi mitään ((:




Tällä hetkellä aloin kovasti jo odottaan kesää. En tiedä miksi, mutta en oikeesti edes hirveesti tykkää kesästä, varsinkaan loppukesästä, mutta nyt voisi mun puolestani alkaa jo ilmat lämpeneen.
Ja jos vielä olisi rahaa, niin pääsisin oikeen kunnolla shoppaileen kaikkia ihania vaatteita. Pakottaisin jonkun mukaan, jolla on hyvä maku, jotten sortuisi heräteostoksiin (Sini, olet paras heräteostoskaveri, mutta nyt tarvitaan joku, joka ei sano 'No osta!' kaikelle, mitä mä esittelen tai kokeilen).










Tiiän, nää on kaikki H&M:ltä, mutta en jaksanut ruveta etsimään mitään hienompia kauppoja, enkä useammasta kun yhdestä. Sillä haluan lukemaan (MÄ OSTIN VIIME VIIKOLLA NE KAKS MUUTA TARU SORMUSTEN HERRASTA - KIRJAA!!!(malla, ne ON hyviä)) ja Sini haluaa päästä koneelle (kertomaan kaikille, että se ei ole enää blondi, vaan sen hiukset on tummanruskeat!!).


-sus'

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti