2011/06/08

summertime.

      moi! Kesäloma lähti käyntiin, toisilla lomailun merkeissä, mulla työn parissa.
      Tosiaan mulla on tällä hetkellä neljä eri kesätyötä, joista yksi on mun ja kahden
      mun murusen oma kesäkioski-yritys, yks kahden viikon lapsenvahti pesti, yks
      kahden viikon kunnan järjestämä kesätyö sekä kahvion pitäminen kuutena lauantaina.
      Joten toivon mukaan ehdin kuitenkin lomailemaankin jossain välissä...
        ( i really hope so!)

                

             
Kevätjuhlamekkoni on ostettu tampereen koskikeskuksen 'pikku pariisi' liikkeestä,
ja on ainakin mun mielestä yli-ihana tylli-unelma, hinta tosin oli sen mukanen.


                   Oltiin tyttöjen kanssa pitämässä kahviota hiekkarinteen tanssilavalla,
                   se oli kivaa mutta äärettömän rankkaa, varsinkin kun oli paljon ihmisiä!
        Meillä oli 4h:n 'Iloa Taidosta'-päivä Ränssin Kievarissa ja kesäkioskimme Icy 
       Dreamin pitämisen lisäksi esitimme kesäteatteri lavalla 'Lempi ja Toivo' lyhyt
      näytelmän.
          Tässä yks mun iloa taidosta päivän kohokohdista: tapasin idolini Maija-Liisa 
          Peuhun, joka näytteli salatuissa elämissä Ulla Taalasmaata. En ois ikinä uskonut
          että pääsen tapaamaan lempi-näyttelijääni, mut never say never ja dreams do
          come true.!

                 Päivän päätteeksi ( ja suureksi ilokseni) Pete Parkkonen esiintyi meille.
                 Se oli sympaattinen ja lämminhenkinen keikka jossa pete ja henkka
                  lauloivat ja soittivat akustisena kesäbiisejä. ! Tässä muutama kuva
                  mun top kuumimmat miehet-listan kärkipään joukon miehen
                  keikasta!
           

minä ja henkka♥
saatiin vielä nimmarit ja päästiin yhteiskuvaan peten kanssa,
  ja näin mun päivästä tuli täydellinen..♥

♥; Nea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti