2011/09/20

take it easy.

       Heiii!  Ensimmäinen koeviikko on ohi, ja nyt mä aion vaan rentoutoa huomisen
       vapaa-päivän merkeissä! :----)

        Olin viimeviikolla mummilassa yötä ja löysin mummin kätköistä tollaset valkoset
        nilkkurit, joihin rakastuin, joten takavarikoin ne mummilta itselleni!

                 Tässä kuva niistä:


                      Minna pyörähti meillä mua kiusaamassa ja me seikkailtiin pitkin
                      peltoja ja syötiin jäätelöä, niin ja tehtiin mainokset ensi lauantaina
                     olevasta syystapahtuma-päivästä, joka  
                     on siis kotikirppari/kahvila/lasten tapahtuma.
                     ja me järjestetään se halssilassa mun isotädin vanhalla kaupalla.:)
                 

                        minä ja minnamuru!<3



        Sunnuntaina Miika saapuu meille piristämään mun päivääni, ja toivon mukaan
        kävästään myös Riikalla, illanistujaisissa.!

                                                                                    <3: Nea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti