2011/12/18

All i want for christmas is you.

Heippa! Koeviikko ja joululahjojen perässä juoksenteleminen on pitänyt mut kiireisenä ja vienyt kaikki voimat, ja nyt on onneks enää yhtä koulupäivää vaille joululoma!:) 



Riika teki mulle tälläsen upeen joulukalenterin
jota oon innolla availlut tämän kuun :)
  
                            Tilasin itselleni etukäteis joululahjoja, justin bieberin jouluevyn
                             ja sitten sen someday hajuveden,
                            jota olin puol vuotta yrittäny saada aikaseks tilattuu ja nyt vihdoin ja 
                            viimein se on mun! Tykkään:-----------)







Ja tässä on tää mun talvitakki joka on rakkaus! :'')


Meillä oli koulussa joulupukeutumispäivä, niimpä minä ja veera
perustettiin KUUMA LINJA ja jaettiin pipareita ja joulumieltä kaikille;)



VIIKKO JOULUUN !   :)   <3: Nea
 

1 kommentti:

  1. hienoi kuvia! mut hei pakko kysyä, miks toi teksti on tollasta..? :D

    http://incomplete-sanni.blogspot.com/

    VastaaPoista