2012/02/02

I thought I'd never see the day when you smile at me

Olen harjoittanut materialismia tässä muutaman viikon ajan. Tänään on vapaapäivä, joten päätin sitten kuvata parin viime viikon ostoksia 

Äiti lykkäs mulle rahaa ja käski ostaa lämpöset kengät. Mistä se tiesi että mun jalat palelee, vaikken ole edes valittanut. Kai se huomas kuinka avuttomat mun edelliset on.. Noi oli ehkä ensimmäiset kengät, mitkä miellytti ja oli sopiva kokokin. 36 on vaikea löytää, olisin tahtonut tollaset ruskeet mutta ei ollut kun 37, joten otin noi.

 Kaikki H&M:stä, paitsi reunalla oleva sinapinkeltainen neule, sen ostin gina trikotista. Just ostin yhden keltaisen neuleen joululomalla, mutta tässä on pitkät hihat, kivat napit ja muksa materiaali (: 
En todellakaan tiedä, mikä idea oli ostaa hevoskuviollinen t-paita JA huivi, mutta tykkään niin kovasti.
Eilen piti mennä etsiin lämmintä neuletta, mutta ostin kuiteski ton raidallisen t-paidan (hyvä minä)
ostin eilen vielä sukkahousut, meikkipussin ja noi kenkäkuvassa näkyvät pitsilegginssit, mutten niitä sitten ryhtynyt kuvaileen.





 Koulukirjoja hain jamerasta, biologia on yks mun lempiaineista, joten ostin sen kirjan uutena ja vielä ton muumivihonkin sitä varten hain suomalaisesta kirjakaupasta. Myös enkun kirja on uusi. Mulla on seuraavassa jaksossa myös venäjää ja äikkää, mutta niihin ei tarvinnut uusia kirjoja hommata.
random

t. sussu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti