2012/03/31

I'm always wrong but you're never right

Hyi, ekaa kertaa ykkösen aikana oon ottanut stressiä koeviikosta. Koko viime viikonloppukin meni kokeisiin lukiessa, sillä tiistaina oli poikkeuksellisesti venäjän koe iltapäivällä vikalla tunnilla, koska sille ei ollut erikseen koepäivää. Olin kuolla siihe ja mulla meni täydellisesti sekaisin akkusatiivit ja genetiivit ja kaikki. Ja siitä pääsinkin heti kotiin lukemaan seuraavan päivän psykan kokeeseen. Miksi kaikkien kivojen aineiden kokeet piti olla heti koeviikon alussa ja tolleen tyhmästi, ettei niihin ole aikaa lukea? 
No, eilen oli matikan koe ja maol taulukon avulla mentiin, toivottavasti saan edes 5-, niin ei tarvitse uusia. Voisin nimmitäin mennä korottaa sen venäjän.

Tänään olin aamulla että jee kevät, ja sitten kun katoin ikkunasta pihalle niin näytti siltä että jääkausi on tullut. ):

 Yritin epätoivoisesti ottaa kuvaa narsissistani mutta kamera ei jostain syystä suostu yhteistyöhön. Kaikki kuvat oli ihan tyhmiä ):

 Ja sitten olen yrittänyt herättää käsiäni eloon. Tää on ehkä ihaninta käsivoidetta ikinä. Mun rystyset ei enää halkeile (-----:

t.sussu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti