2011/05/19

hey it's me again.

moi! en oo taas ehtiny hetkeen postailemaan mitään, on niin kiirettä ton koulun loppusuoran kanssa! :( mutta onneks kohta on kesäloma ja tää kaikki stressaaminen loppuu..:)

   listasin kolme asiaa jotka pelasti muuten tyhmän viikon:

     1. Tyylikäs asukokonaisuus

     tässä taas yks mun lemppariasukokonaisuuksista, kotelohame ja röyhelöpaita+ vyö ja
     hiukset ylös + panta on yksinkertaisesti vaan mun suosikki kokonaisuus.


       2. Ruoka, joka näyttää ja myös maistuu hyvältä.



             3. Ystävät

                          tässä  vasemmalla on mun sielunsisko,joka on ihana ihminen.
                          Ollaan oltu ihan pienestä asti parhaita kavereita ja ilman tätä
                          tyttöö elämä ois aika kurjaa. <3
                           


                   Mun tyhmän viikon pelasti nää kolme asiaa. Mitkä kolme asiaa sä listaisit? :')


                                                                        -Nea

1 kommentti:

  1. joo, mun viikon pelastaa jokin, mutta teen siitä ehkä myöhemmin postauksen.. (((:

    VastaaPoista