2011/05/20

synttärisankareita





16+16= 32



vietettiin eilen sinin ja mun synttärit, koska mä en ole tänänä paikalla, ja mummu halusi välttämättä tulla. Suurin osa noista kuvista on huonolaatuisia.
niin, ja siis punaiset hiukset värjäsin kuitenkin vaikka ilmoitin aiemmassa postauksessa että en aio enää punaisiksi värjätä.
never say never
ja noi suklaalevyt tuli meidän kakkuun.  se oli hieman imelää.
Vähän myöhemmin murri paukahti meille ja mentiin jytinärokkiin, joka oli harvinaisen surkea. mä melkein hukkasin laukkuni ja istuttiin pihassa stalkkaamassa kaikkia tikkakosken kusipäitä.
toi balettitossu-kuva ei liity mitenkään mihinkään, mutta pistinpähän vain koska olin sattunut ottamaan niistä kuvan, kun olin kokeillutkin niitä pitkästä aikaa..
oltiin myös nopee pyörähtämässä kaupungilla eilen. sini sai mopokortin ja mä meinasin saada uuden puhelimen, mutta sini tulikin ihan yhtäkkiä kateelliseksi, että sekin haluaa ja mulla meni sitten maku uuesta puhelimesta ja saan sen kait ensi viikolla

ps. meidän kämppä on ihan kauhee, kun kaikki tavarat on tekemässä muuttoa. kuun lopussa pitäisi olla asunnon tyhjä ja mä en ole edes aloittanut pakkaamista.

'susu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti